Nystart

Jag har haft den här bloggen sen 08 någon gång, dessförinnan var det aftonbladet som gällde och före det spray i ett par år. Så jag är ingen nybörjare på det där med bloggande direkt, däremot tycker jag det är svårt att hitta nivån på bloggandet. Jag tänker prova att använda den här bloggen till vad den var tänkt för från början, min dagbok. Sen att jag alltid har varit urusel på att skriva dagbok är en annan sak ;)

Alla gamla inlägg är raderade och borta; Jag startar på nytt och börjar om!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack för ditt svar :) Vi funderar på att köpa babysitter redan nu. Och sen sådär när lillen är 2-3 månader inhandla ett babygym :)

2010-03-08 @ 20:04:54
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0